...

/inne/czarna_rozaa.cur

poniedziałek, 7 października 2013

Prolog

     
   Jestem zwykłą siedemnastoletnią dziewczyną. No dobra choć dużo tak osób uważa, to chyba nie można mnie nazwać całkiem zwykłą, gdyż mieszkam w Mieście Grzechów, czyli Las Vegas. To jest naprawdę wspaniałe miasto pomimo tych wszystkich clubów nocnych, Casyn, z którymi są związane gry hazardowe. Moim zdaniem najgorsze są nielegalne wyścigi, które są najczęściej organizowane w pobliżu mojego adresu zamieszkania. Nie chciałabym spotkać osoby uczestniczącej  w tej zabawie. Nie wyobrażam sobie siebie jako dziewczyna mająca jakąkolwiek styczność z taką osobą. Nie wiem czemu mam do wyścigów taką urazę, może dlatego, że kiedyś sama wzięłam w nich udział  jeden, jedyny raz który okazał się olbrzymią porażką. Dwa lata temu zostałam złapana przez policję, a dokładniej mojego ojca, który w niej pracuje.
Na szczęście nic takiego poważnego się nie stało jak np: kilka miesięcy, lat spędzonych w poprawczaku , jedynie tygodniowy pobyt w nim przez taki kaprys mojego prawowitego opiekuna. Nie mam pojęcia jak to załatwił, ale jakoś mu się to udało. Po tej sytuacji całkowicie się zmieniłam, nie mając i tak innego wyboru, bo tata powiedział, że jeżeli  się nie ogarnę to mogę pakować walizki. Czemu się tak zwierzam? Oczywiście muszę się rozgadać na mniej istotny temat. Dobrze, więc skończymy na tym, że mam na imię Victoria.
     Jak zawsze na godzinę najpóźniej pierwszą musiałam znajdować się w domu,więc nie spiesząc się wracałam od mojej zaufanej przyjaciółki Alison. W tej chwili przechodziłam prze nieciekawą ulicę, koło której wybudowane są jakieś stare kamienice i nic prócz tego. Miałam oczy szeroko otwarte, bo nigdy nie wiadomo kto może wyskoczyć i mnie zabić. Gdy o tym pomyślałam, zaczęłam się śmiać w duszy. Ja i ta moja bezcenna wyobraźnia. Spokojnie nie jestem jakąś bojaźliwą dziewczynką, bojącą się własnego cienia. Mogę powiedzieć z ręką na sercu, że praktycznie nic mnie nie ruszy. Może to trochę dziwnie zabrzmiało, jednak taka jest prawda. 
     Przechodziłam obok jakiegoś czynnego sklepu, co mnie zdziwiło, bo nigdy tu go nie widziałam. Cóż może jestem ślepa?
   -Co złotko idziesz tak sama?-spojrzałam na idącego obok mnie chłopaka o kruczoczarnych włosach.
   -Nie twoja sprawa dupku.-starałam się go jak najszybciej zbyć.
-Mmm zadziorna, lubię takie.
   -Palancie odpieprz się!
Nagle zostałam przyparta do ściany sklepu. Rozśmieszona, spoglądałam na jego czerwieniejącą się z każdą sekundą twarz. Naprawdę ciekawy widok.
   -Nie życzę sobie żebyś tak do mnie mówiła!
-Nie życzysz? Hah...rozśmieszasz mnie lamusie.
   -Kurwa! Nie mów tak do mnie!
-Stary powtarzasz się.
   -Szmata!- W tej chwili stał się czerwony do granic możliwości-Nie musisz być taką dziwką.
Dobra to teraz przegiął pałę. Nie pozwolę się dłużej obrażać.
Nie wahając się, naplułam na jego twarz i odepchnęłam. Widząc jak wściekły (aż żyłka mu wyszła), wyciera sobie policzek, który przed chwilą został przeze mnie mistrzowsko opluty, postanowiłam odejść od miejsca zdarzenia jakby nigdy nic. Moje nogi zgrabnie się poruszały po betonie (wiem ta moja szczerość), schodząc w dół uliczki.
-Jeszcze się spotkamy!-odwróciłam głowę w jego stronę po czym posłałam mu całusa.
-Okej, czekam.
Ponownie zajęłam się przemierzaną drogą. Skręciłam w lewo, wchodząc do następnej alejki, by szybciej znaleźć się w domu. Zmęczyłam się przez to party hard, nie no żartuję, po prostu takiego spotkania z głośną muzyką i pizzą.
     Idąc na przód, usłyszałam czyjeś głosy. Musi się coś odbywać, a stwierdziłam to po stojących przede mną sporą liczbą ludzi. Ciekawa o co chodzi stwierdziłam, że nie zaszkodzi się przekonać. Podeszłam bliżej, przeciskając się przez ciała skąpo ubranych dziewczyn. Oczywiście jestem geniuszem i nie pomyślałam co tu się dzieje. 
   -Po prostu świetnie!-mam nadzieję, że śmierdzi tu sarkazmem.
Zdecydowanie niezadowolona przyjściem tutaj, zaczęłam się wycofywać. Nagle wpadłam na czyjeś, umięśnione ciało. 
   -Gdzie się tak śpieszysz?


_________________________________________________________________________________
Tralalala, no to jest prolog. Co o nim sądzicie? Hmmm?
Mam do was pytanie, a mianowicie, czy dacie radę dobić do 25 komentarzy jak pod zwiastunem jest ich 20 ;D 
  



Gdyby wam się udało to byłabym szczęśliwa i to bardzo :D Wierzę w wasze możliwości! 

32 komentarze:

  1. Wow super piszesz ;D Wkręcam się ;D @MyStars1D

    OdpowiedzUsuń
  2. no to tak zapowiedź zajebista a prolog także więc czekam na nexta złotko !!!


    ♡Prince♡
    @Nat_official_1D

    OdpowiedzUsuń
  3. snnxbdjshbs kolejny ff leci do zakladek :(( boże ludzie oddajcie mi swoją umiejętność pisania czy tłumaczenia :( mam nadzieję że następny rozdział szybko się pojawi więc czekam jxjdjd :( <3 /@snixckers

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny. Czekam na nexta <333 ~@heroineNialler

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny xx
    @KorneliaSerwatk

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy prolog i jestem pewna że będę czytać chociaż mam kilka uwag ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. hahah zajebisty! kocham tooo <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Yey! Super. Bede czytac. Nie moge sie doczekac 1 *.* :) Xxx

    OdpowiedzUsuń
  9. Super prolog :-* Kiedy następny rozdział bo się nie mogę doczekać ;-)

    Zapraszam do mnie http://zawsze-

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmmm.... zapowiada się ciekawie czekam na dalszy rozwój akcji xD Jak możesz pisz na swoim tt kiedy będą nowe rozdziały to będzie mi lepiej żeby pamiętać, bo czytam kilka ff na raz ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wwoooow świetny! :D Zakłasam się, że napluła na Louisa i że wpadła też na umięśnione ciało Louisa xd
    Poinformujesz mnie o następnym, a raczej pierwszym rozdziale :D @Julia_S_1D

    OdpowiedzUsuń
  12. Szyybko dawaj kolejną częśc! już nie mogę się doczekac ♥ zafascynowałaś mnie trochę :)
    Mam nadzieję że dodasz szybko nowy ! x
    ~ @Red_Cherry057

    OdpowiedzUsuń
  13. kochana nie masz wyjscia musisz jak najszybciej dawac rozdział *-* boooze to bd zajebiste *_*
    @lovetheysay95

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialny! Czekam na 1 rozdział ; )

    OdpowiedzUsuń
  15. okay znam Cię już z innych opowiadań i jestem poprostu Tobą zauroczona! Naprawdę kocham Twoją twórczość <3 informuj mnie plz @iAmYourError xx

    OdpowiedzUsuń
  16. Naprawdę kocham czytać wasze komentarze, które ogromnie dużo dla mnie znaczą. :D kocham was <333

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny prolog *-* czekam z niecierpliwością na pierwszy rozdział :3

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny prolog :-) tylko trochę mała czcionka :/ ale i tak jest super

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawe! Fajnie piszesz , chyba bede czytac dalsze czesci :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ciekawe! Fajnie piszesz , chyba bede czytac dalsze czesci :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny prolog bardzo mi się podobał i z wielką chęcią przeczytam kolejny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  22. haha ;D Fajne! Nie spodziewałam się, że napluje mu w twarz XX @monia_official

    OdpowiedzUsuń
  23. Hmmmm... niech zgadnę na kogo wpadła Wiktoria? Na tego "dupka" spod biedronki? Nie sądzę! Jak narazie to to jest: ZZAAJJEEBBIISSTTEE!!! sorki że tak spamuję ale ostatni się wyrażać nie umiem :D lecę czytać rozdział 2 :)

    OdpowiedzUsuń